Klacht Apple: Verbogen IPhone stuit op arrogantie Apple

Klachtnummer
# 255444
Gebruiker
H.J. van Domburg
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een IPhone 6 plus van 750 euro die kromgetrokken is. Ik heb er niets bijzonders mee gedaan, draag hem niet in mijn broekzak maar in een tas. Gekocht in december 2015 bij Phonehouse. Via Phonehouse zit er 2 jaar garantie op, maar dat bedrijf is failliet en men verwijst naar Apple. Heb contact gehad met Apple, maar men stelt daar simpelweg dat iPhones niet vanzelf buigen en dat de fabrieksgarantie van 1 jaar bovendien verlopen is. Ik vind dat veel te gemakkelijk. Op internet zijn veel verhalen over verbogen iPhones 6, ik ben echt niet de enige. Waar is de tijd gebleven dat je als klant respectvol werd behandeld? Met Zo'n duur apparaat zou een servicegerichte houding normaal zijn. In plaats daarvan is men arrogant en als klant heb je het nakijken. Ik hoop dat de consumentenbond wil protesteren tegen deze consumentenslavernij.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Apple hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Apple?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen