Klacht Apple: Verbogen IPhone stuit op arrogantie Apple

H.J. van Domburg

Ik heb een IPhone 6 plus van 750 euro die kromgetrokken is. Ik heb er niets bijzonders mee gedaan, draag hem niet in mijn broekzak maar in een tas. Gekocht in december 2015 bij Phonehouse. Via Phonehouse zit er 2 jaar garantie op, maar dat bedrijf is failliet en men verwijst naar Apple. Heb contact gehad met Apple, maar men stelt daar simpelweg dat iPhones niet vanzelf buigen en dat de fabrieksgarantie van 1 jaar bovendien verlopen is. Ik vind dat veel te gemakkelijk. Op internet zijn veel verhalen over verbogen iPhones 6, ik ben echt niet de enige. Waar is de tijd gebleven dat je als klant respectvol werd behandeld? Met Zo'n duur apparaat zou een servicegerichte houding normaal zijn. In plaats daarvan is men arrogant en als klant heb je het nakijken. Ik hoop dat de consumentenbond wil protesteren tegen deze consumentenslavernij.

Wij vinden dat Apple hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Apple?