Klacht Apple: Vervangen sluimerknop iPhone5

Klachtnummer
# 63416
Gebruiker
mdebolster
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De sluimerknop van mijn iPhone5 hapert. Volgens de website van Apple komt dit in aanmerking voor kosteloze vervanging en duurt 4 - 6 dagen. Conform de procedure heb ik mijn iPhone (in vrijwel nieuwstaat) op 9 mei 2014 via iCentre Leidschendam ter reparatie bij Apple aangeboden. Heden (11 juni 2014) is na bijna 5 weken mijn iPhone nog steeds niet gerepareerd. Volgens het iCentre zijn de onderdelen (nog steeds) niet voorradig.

De oplossing

Reparatie binnen een week of een nieuw (geen gerefurbished) toestel.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Apple hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Apple?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen