Klacht Apple: Zonder voorkennis een defecte Macbookpro gekocht

Klachtnummer
# 14509
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Eind 2008 een goed werkende Macbook Pro gekocht. Sinds een half jaar geleden vertoond de Macbook beeldscherm problemen. Het beeld viel weg terwijl de Macbook het gewoon deed. Extern scherm deed het nog wel, maar sinds kort is deze functie niet meer bruikbaar. Uit verdere onderzoek blijkt, dat in 2010 Nvidea openlijk heeft toegegeven dat mijn type Macbook Pro kampt met een productiefout in de videokaart.

In de Apple store vertelde de medewerkers mij haarfijn, dat deze fout kosteloos gerepareerd werd tot januari 2012. Echter is dit mij nooit medegedeeld en heb ik het niet via de media vernomen. Helaas zit ik buiten de garantieperiode. De enige optie die mij geboden werd is het laten repareren (400 euro) of een nieuwe Macbook te kopen.
Allereerst is mij een productie fout als deze nooit vermeld. Daarnaast vind ik het zeer onredelijk om te horen te krijgen dat ik door de zure appel heen moet bijten. Ik koop niet graag iets waarvan ik niet weet dat het over 4 jaar defect gaat. Ik vind dit heel jammer om zo behandeld te worden!!

De oplossing

Kosteloze reparatie van de productiefout!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Apple hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Apple?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen