Klacht AproPlus: AproPlus misleid de Consument

Klachtnummer
# 92610
Gebruiker
herenstel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Door het aanmelden van een bewindvoerders onderkomen, is dat zij mensen doen helpen, maar dan op een verkeerdde manier. Waar zij bedrijven doen vermelden blijkt dat zij de personen doen vervalsen en niet hun betalingen doen geven zoals Oxxio en Vitens.
Waar door de mensen meer en meer in hun schulden terecht komen.
Waar zij advertentich doen maken en webdesgins waar zijbhun schulden naar de persoon doen aafschuiven.
Waar ook vervalste aangiften bij politie doen vermelden is dat bij www.nvvk.nl en www.bpbi.nl onder zocht dat dit geen bewindvoerders beleid is. Eerder nog vervalsen van derde.
Waar de rechhter officier een ontbinding heeft uitgesproken waar dan nog na de rechtzitting 6 maanden wordt geïncasseerd waar dit onder fraude pleging wordt vermeld.

De oplossing

Als eerste zal AproPlus de betrevende bedrijven moeten betalen, en de 6 maanden na de uitspraak van de rechter terug betalen.
En alle stukken aan de rechthebbende eigenaar terug sturen naar het betrevende huisadres.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AproPlus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over AproPlus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen