Klacht AproPlus: AproPlus misleid de Consument

herenstel

Door het aanmelden van een bewindvoerders onderkomen, is dat zij mensen doen helpen, maar dan op een verkeerdde manier. Waar zij bedrijven doen vermelden blijkt dat zij de personen doen vervalsen en niet hun betalingen doen geven zoals Oxxio en Vitens.
Waar door de mensen meer en meer in hun schulden terecht komen.
Waar zij advertentich doen maken en webdesgins waar zijbhun schulden naar de persoon doen aafschuiven.
Waar ook vervalste aangiften bij politie doen vermelden is dat bij www.nvvk.nl en www.bpbi.nl onder zocht dat dit geen bewindvoerders beleid is. Eerder nog vervalsen van derde.
Waar de rechhter officier een ontbinding heeft uitgesproken waar dan nog na de rechtzitting 6 maanden wordt geïncasseerd waar dit onder fraude pleging wordt vermeld.

Als eerste zal AproPlus de betrevende bedrijven moeten betalen, en de 6 maanden na de uitspraak van de rechter terug betalen.
En alle stukken aan de rechthebbende eigenaar terug sturen naar het betrevende huisadres.

Wij vinden dat AproPlus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over AproPlus?