Klacht AproPlus: Voel me gebruikt door hun

Klachtnummer
# 280110
Gebruiker
Draem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geacht aproplus ik heb op 2 nov 2017 .heb ik jullie mail gestuurt over financiële uitleg en over kleding geld dat ik aan heb gevraagt normaal staat er drie dagen voor om de mail te beandwoorden tot op heden is het nu 8 dagen geleden en nog geen andwoord op me mail.
Vandaag weer een mail na jullie ook daar heb ik vandaag geen mail van jullie gehad.
Terwijl een kennisgeving van me gewoon wel andwoord op de mail krijgt
Ik krijg steeds meer het gevoel dat het nu wel persoonlijk word dat ik op negeer stand sta bij jullie.

De oplossing

Dat me mail gewoon beandwoorden word en dat ik gewoon te woord word gestaan en niet als een voet veeg word behandeld

Graag mail beandwoorden en kledingeld

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AproPlus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over AproPlus?