Opgelost door Aqua-Fun: Lekkende rubberboot

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 75397
Gebruiker
Jan Langeraap
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In februari 2014 heb ik op Boot-Holland een rubberboot (type Cheyenne 300) gekocht, met 1 jaar garantie. In mei 2014 hebben 2 kleindochters van 6 en 9 jaar met de boot geroeid en bleek de stuurboordluchtkamer vrij snel druk te verliezen. Ik heb dit gemeld aan Aqua-fun en er is een nieuw ventiel opgestuurd. Dit bleek niet de oplossing en de boot is terug gegaan naar Heerenveen. Daar werden 4 lekjes geconstateerd die volgens Aqua-fun door het beruik waren ontstaan, hoewel er geen enkele beschadiging is te vinden. Ik kon de boot op 3 september ophalen met de mededeling dat er nog een lek was, maar dat moest ik zelf maar oplossen. Ik heb bij deze gelegenheid een brief overhandigd waarin ik mijn ongenoegen over de gang van zaken duidelijk heb gemaakt. Inmiddels heb ik nog steeds een lekke rubberboot en heeft Aqua-fun door middel van diverse mails aangegeven dat het mijn probleem is. Bief en mail is beschikbaar.

Gewenste oplossing

De oplossing voor mij is mijn geld (210 euro) terug. ik heb geen enkel vertrouwen meer in deze boot en het bedrijf.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Aqua-Fun is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Aqua-Fun?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen