Klacht Aqua paradise: Bedrog, en diefstal van mijn bestelde en reeds betaalde badkamermeubels

H.F.M. Wortel

4 Mei 2011 heb ik bij Aqua Paradise (AP) te Almere een badkamer besteld tbv 7.850 euro. Op verzoek en aandringen van eigenaar A.Hamdi heb ik deze 11 mei 2011 volledig betaald waarbij deze heer ons garandeerde dat AP de spullen zou leveren binnen 2 dagen na afroep zodat de installateur volgens planning de badkamer zou kunnen installeren. De installateur van AP gaf bij de voorinspectie in mei 2011 aan dat er geen aanvullende meerkosten zouden worden doorberekend dan met AP overeengekomen. Het duurde tot medio september eer er een definitieve offerte kwam die echter voor geen meter klopte. De installateur verweet AP van deze onvolkomenheden aangezien zij geen kopie van de installatieafspraken kregen en geen garanties qua aflevering en betaling.
Aangezien wij geen vertrouwen hadden in deze installateur hebben we gevraagd om een andere installateur. Pas in maart 2012 zijn wij benaderd door een nieuwe installateur namens AP. Ook deze installateur gaf na een maand van overleg aan dat hij niet kon werken tegen de voorwaarden, het budget, en de manier van werken van AP. April 2012 hebben we dan maar zelf een installateur geregeld en onze planning doorgegeven. Tot op heden bevestigt AP (lees: A. Hamdi) steeds de planning maar levert desondanks niet of mondjesmaat af. Hierdoor heeft de installateur zijn ingeplande werkzaamheden gestaakt aangezien AP niet aflevert ondanks toezeggingen. We hebben alle soorten van smoezen al gehad maar AP houdt nog steeds spullen twv 3.590 euro achter, ondanks dat we hem meermaals gesommeerd hebben onze spullen af te leveren. De afspraak voor aangifte voor bedrog en diefstal bij de Almeerse politie staat reeds gepland.

Ik wens de spullen per omgaande geleverd te krijgen, of de betreffende 3.590 euro overgemaakt, en compensatie voor de emotionele schade.
Per 23 juli heb ik aangifte gedaan bij de politie Flevoland, werkgebied Almere-Buiten, wegens oplichting. Er lopen overigens meer aangiftes tegen Aqua Paradise, zo heb ik van de politie begrepen!

Wij vinden dat Aqua paradise hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

H.F.M. Wortel
    Uiteindelijk heeft de juridische dienst van de Consumentenbond een brief gestuurd en contact opgenomen echter zonder enig concreet resultaat.
    Vervolgens hebben we de klacht doorgespeeld aan De Geschillencommissie die de zaak perfect heeft opgelost.

H.F.M. Wortel

Ook een klacht indienen over Aqua paradise?