Klacht Aqua Vijvershop Limburg 't Steegske: Slecht apparaat en mijn klacht wordt niet afgehandeld

Klachtnummer
# 470244
Gebruiker
Vijvert#521
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Visvoerapparaat werkte meteen de 1e keer al niet, e-mail gestuurd aan de eigenaar. Op zijn verzoek filmpje gemaakt van het euvel en gestuurd. Hij vertelde toen het filmpje via bol.com NIET te kunnen openen. Achteraf had me dit al moeten waarschuwen...
Opnieuw filmpje gestuurd naar het door hem verkregen e-mailadres. Reactie van hem was dat hij contact op zou nemen met de fabrikant en dat ik asap zou vernemen. Op 5 juli j.l. was de bestelling van mij trouwens.
Nu is het 13 augustus en taal noch teken meer vernomen. Ruim een week Geleden stuurde ik hem andermaal een e-mail dat wat hij heeft met de fabrikant niet mijn probleem is en dat ik het apparaat bij zijn webwinkel heb gekocht en zodoende een passende oplossing van hem wens. Omdat ik niets vernam hierop plaats ik deze slechte review. Op bol.com ook gedaan.
P.s. Vreemd ook dat Retourgoederen naar België verstuurd moeten worden, en ook vreemd dat op Bol.com een nieuw account van deze winkel is aangemaakt met koikarpwrs in mailadres...

De oplossing

Mijn geld terug en zorgen dat deze winkel geen mensen meer kan oplichten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Aqua Vijvershop Limburg 't Steegske hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Aqua Vijvershop Limburg 't Steegske?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen