Klacht aqua zoo friesland: failliet en gekochte kaarten binnen 2 weken opmaken?

Klachtnummer
# 105859
Gebruiker
A. Karsten
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vorig jaar heb ik met een actie meegedaan om voordelig meerder kaarten te kopen die onbeperkt geldig zijn.
Nu hebben we een brief gekregen dat Aqua Zoo Friesland failliet is en dat we de gekochte kaarten tot 30 april kunnen gebruiken.
Tevens bieden ze aan met bijbetaling daarna de kaarten te kunnen gebruiken tot april 2016.
Hoe kan ik in 2 weken nog 11 x naar het park gaan?
Als ze nou dit doortrekken tot aan de zomer dan hebben we meer ruimte om te gaan want de kinderen moeten gewoon naar school.
Bij betalen gaat echt niet, we hebben niet voor niets met de actie meegedaan zodat we ook eens met de kinderen weg kunnen.
We hebben al 150 euro betaald en nu nog eens 100 euro erbij?
Dan hadden we dit nooit gedaan als het zo duur zou worden.

De oplossing

Graag zou ik zien dat ze het termijn verlengen tot de zomervakantie.
Dan hebben we meer ruimte om de kaarten op te maken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat aqua zoo friesland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over aqua zoo friesland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen