Klacht Aquariumtoebehoren.nl: Heb voor meer dan 30 euro aan artikelen op deze site besteld en betaald via Ideal, maar nog nooit ontvangen.

majootje

Heb voor meer dan 30 euro aan artikelen op deze site besteld en betaald via Ideal, maar nog nooit ontvangen. Dit bedrijf reageert niet op mailtjes of telefoontjes en na speurwerk blijkt ook het KVK nummer 34225379 niet meer te bestaan. Ook hebben ze meerdere adressen in Amsterdam en betaling gaat naar stichting Sisow via Ideal. Op een forum las ik dat er vele mensen reeds gedupeerde zijn van deze onderneming die zich ook Seal Team Aquaristiek noemt. Sandtronic IT is de domeinnaameigenaar. Het bedrijf lijkt me met de noorderzon te zijn vertrokken. Het rekeningnummer is van de INGbank 0654880735.
Ik kan het mijn bank niet ongedaan laten maken omdat de betaling via Ideal is gegaan, hoe krijg ik nu mijn geld terug? Politie word ook op de hoogte gesteld, maar doen erg weinig hieraan.

Geld terug laten overboeken door ING bank naar mijn rekening.

Wij vinden dat Aquariumtoebehoren.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Aquariumtoebehoren.nl?