Klacht Aquazoo Friesland: Geen bericht, bedrijf failliet, entreekaarten niet meer geldig

MvdB

Op 28-5 wilde ik mijn bij VakantieVeilingen gekochte entreekaarten inwisselen bij AquaZoo Friesland. Het kassameisje zei iets over 16,- betalen door faillissement/verlopen kaartjes waarop ik om de manager vroeg. Deze was te druk (er waren amper 5 mensen) dus vroeg ik om een ander “hoger” persoon. Toen kwam er een jongedame die zei dat ik in de landelijke/plaatselijke kranten of hun website etc. had kunnen lezen over het faillissement. Op mijn verweer dat ik 150 km van Leeuwarden woon en er op hun site niets stond zei ze dat er tot 3 weken geleden een "coulanceregeling" was geweest. Ik zei: als ik dat wist was ik wel een paar weken geleden gekomen. Maar meer dan een enigszins gereduceerde entreeprijs bieden wilde ze niet. Dit heb ik geweigerd want ik had immers mijn kaartjes al betaald. Ik moest maar bij VakantieV. proberen om mijn geld terug te krijgen of een klachtenform. invullen “maar ja, die belande op de stapel en daar werd eigenlijk ook niets mee gedaan", aldus de manager!

- Geld retour,
- Oproep op de (home pagina) website/ brief sturen/ mail sturen etc. voor/ aan alle andere mensen die nog kaartjes hebben liggen van Aqua Zoo Friesland
- Excuses voor de onjuiste bejegening.

Aquazoo Friesland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over ?