Klacht Arab Wall Design: Arab Wall Design levert niet, maar betaalt niets terug

Klachtnummer
# 197851
Gebruiker
Amarou
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij dit bedrijf, een op papier mooie oplossing voor, een muursticker besteld.

Na enkele dagen ontvang ik de bestelling van een andere klant. Na dit zelf doorgestuurd te hebben naar de juiste klant ontvang ik alsnog mijn bestelling.

De eerste versie bleek niet goed te plakken waardoor het nodig was het 1e deel opnieuw te bestellen en te betalen.

Deze werd vervolgens foutief geleverd omdat deze niet aansloot op het 2e deel. Na veel heen en weer mailen en foto's verstuurd te hebben werd duidelijk dat inderdaad het nieuwe 1e deel niet goed aansloot. Dit 1e deel zou binnen enkele dagen verstuurd worden, maar na enkele weken had ik nog niets ontvangen.

Daarop heb ik de hele bestelling geannuleerd en werd via de mail bevestigd dat er maar een zeer beperkt deel van de kosten terug betaald zou worden. Tot op heden heb ik niets mogen ontvangen.

Deze bestelling beloopt een tijdsbestek van enkele maanden, vandaar de annulering. Met enkele dagen/weken levering had ik kunnen leven.

De oplossing

Volledige schadeloosstelling en excuses.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Arab Wall Design hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Arab Wall Design?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen