Klacht Arag: Arag heeft contact genomen met de bedrijf en ik weet niet wat ze hebben afgesproken

Klachtnummer
# 558263
Gebruiker
Sony KD-65A85
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een tv bestel KD-65A85 maar ik hen KD-65A89 gekregen. Dus ik heb de bewijs van de orderbevestiging naar Arag gestuurd plus de bewijs van geleveerd artikel. Arag zei de geleverd artikel en de bestelde artikel zelfde zijn dus ze kunnen nks aan doen maar ik zei de geleverde artikel is niet conform als de bestelde artikel.

De oplossing

Mijn probleem is , ik heb artikel KD-65A85 bestel en ik heb KD-65A89 ontvangen dus is niet conform aan wat ik bestel heef dus ik wil de artikel retour. Punt uit.

1 reactie

  1. Auteur
    Arag
    Datum
    Het Klachtenbureau van ARAG heeft de klacht in behandeling genomen en zal er spoedig op terug komen.

Ook een klacht indienen over Arag?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen