Klacht Arag: Arag jurist bijzonder onbeleefd

Goldfish

Mijn voormalige boekhouder is met facturen gekomen na het overlijden van mijn echtgenoot waarvan ik het bestaan niet afwist. Nooit zijn er aanmaningen of iets dergelijks ontvangen in de afgelopen jaren . Ik twijfel aan de juistheid van deze facturen.Sommige facturen zijn zelfs 4 jaar en ouder . Ik heb deze zaak aangemeld bij Arag maar de jurist blijkt onervaren en dwingt mij om tot betaling over te gaan . Volgens hem moet ik betalen omdat ik geen bewijs heb?
Ik heb toen gezegd dat wij het maar aan de rechter moeten overlaten . Hij beweerd dat Arag de kosten dan niet gaat betalen en dat ik zelf de bijkomende kosten moet dragen. Niet te geloven werkt de rechtspraak op deze manier.
Zeer onvriendelijke meneer tevens onprettige medewerker van Arag die mij totaal ongeschikt lijkt voor zijn functie . Zijn taalgebruik in de emails zijn het bewijs !

Hoop dat het bedrijf een andere medewerker op de zaak zet die het dossier goed gaat bestuderen voordat er loze uitspraken gedaan worden of een externe advocaat inzetten die beter zijn werk doet

Goldfish
    Jammer dat een reactie van Arag tot nu toe is uitgebleven!!
    Arag
    Geachte heer/mevrouw Sharma,

Als u het niet eens bent met de wijze waarop ARAG uw dossier behandelt, dan kunt u een klacht indienen bij het ARAG-Klachtenbureau via het mailadres klachtenbureau@arag.nl. Een medewerker van het klachtenbureau zal uw klacht onderzoeken en proberen tot een bevredigende oplossing te komen.

ARAG Rechtsbijstand

Ook een klacht indienen over Arag?