Klacht Aramis allee wonen: Schimmel in slaapkamer

Simon Visser

Sinds Maart 2014 huur ik een woning van Allee Wonen die ondergebracht is bij beheerder Acser Tijdelijk Wonen in Roosendaal. Bij het betreden van de woning heb ik geconstateerd dat er een grote schimmelplek aanwezig was op de muur tussen de slaapkamer en de badkamer. Ik heb hier direct melding van gemaakt. Na enkele maanden heeft Acser actie ondernomen en zijn er twee klusjesmannen met de lekkage in de muur van de badkamer aan de slag gegaan. Helaas hebben de heren de lekkage niet kunnen verhelpen. Acser heeft verder niets ondernomen om het probleem te verhelpen. Uiteindelijk heb ik dan maar voorgesteld te zullen verhuizen naar een andere gelijksoortige woning, een paar huisjes verder. Dit huisje valt echter niet onder heb beheer van Acser. Acser zou bekijken of er een ander huisje beschikbaar was maar heb helaas daarover tevens niets meer vernomen.

Graag wil ik verhuizen naar Covellijndijk nr 19. Dit is een soortgelijke woning, tevens in het bezit van Allee Wonen. De woning staat nu leeg en is in goede staat. Graag ontvang ik een tegemoetkoming in de kosten die gepaard gaan met de verhuizing.

Wij vinden dat Aramis allee wonen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!