Klacht Arass Hotel: omboeking na overlijden vader

Walraven

Door het plotselinge ziek worden en het snelle overlijden van mijn vader heb ik en mijn vrouw een weekend Antwerpen ( 1 t/m 3 Maart) moeten annuleren. Na de crematie hebben we geprobeerd om alsnog gebruik te maken van onze boeking. Natuurlijk heeft het hotel geen verplichtingen maar we hadden gehoopt op een stukje morele tegemoetkoming in deze. We waren ook bereid om wat bij te betalen. Helaas vroeg het hotel ( Charlotte Peeters) ons om nogmaals 76% van wat we hadden betaald te voldoen.

Een ander hotel die we ook hebben moeten annuleren ( hotel Rooland in Arcen) vroeg ons alleen een omboekingsbedrag van €15.00 eenmalig. Dit hotel verdiend de warme douche en hotel Arass in Antwerpen de koude douche.

Graag een passende oplossing zodat we na deze vervelende korte tijd alsnog kunnen proosten op mijn vader zoals we hem beloofd hebben.

Wij vinden dat Arass Hotel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Arass Hotel?