Klacht Aratta: Slecht en niet nakomen van afspraken

Klachtnummer
# 392390
Gebruiker
Linda
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben op 18-06-2019 een bank besteld.
Snel express zou 4 tot 6 weken duren maar het kon 8 weken duren.
tot op heden geen bank ontvangen en de leverdata's worden elke keer gewijzigd ..
Inclusief salontafel ..

De oplossing

Wij willen onze bank en salontafel zo spoedig mogelijk en anders ons geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Aratta hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Aratta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen