Klacht Arcabo Chaletbouw: Arcabo Chaletbouw geeft geen garantie op geleverde CanExel gevelbekleding.

alsomi

Hallo, graag zou ik het probleem van CanExel gevelbekleding onder de aandacht willen brengen. Het is nl zo dat op deze gevelbekleding af fabriek een garantie van 100% op de 1ste 10 jaar zit op product fouten en lakafwerking , van 10 / 15 jaar is deze garantie max 2500€ , van 15 /30 jr is er een garantie op lakproblemen /aantasting van max 1000€ .
Deze garantie moet de eigenaar vd CanExel zelf aanvragen. eerst bij Boon beheer in a,dam en van af oktober 2017 bij Claimvision.eu . ik heb mijn claim bij boonbeheer en claimvision ingediend , maar deze is afgewezen omdat volgens hen na een summier onderzoek bepaald is dat het niet om CanExel gaat. Echter in de materiaal lijst van de chalet bouwer Arcabo word expliciet omschreven dat de gevelbekleding uit CanExel bestaat .Ik ben nu dus bijna 1,5 jaar bezig en krijg van Arcabo aftersales eigenlijk geen oplossing aangereikt voor dit probleem.

Dat Arcabo als leverantier van de chalet met gevelbekleding,de garantie vergoed zoals door canexel beschreven staat .

Wij vinden dat Arcabo Chaletbouw hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

alsomi
Ik heb nog geen oplossing gekregen voor dit probleem.

Ook een klacht indienen over Arcabo Chaletbouw?