Klacht Arcadiadrome.nl: Reageert niet op e-mail

Klachtnummer
# 192159
Gebruiker
Adriana
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Naar aanleiding van klachten van niet ontvangen producten heb ik dit bedrijf eerst een mail gestuurd met vragen:
Waarom zijn de verzendkosten zo hoog en wat kost het mij om producten retour te sturen? Hoe kan het dat jullie zeggen alle maten te hebben terwijl alle andere (web)winkels uitverkocht zijn?
Tot nu toe, twee weken later, heb ik nog steeds geen reaktie gehad.

De oplossing

Ik wil graag een antwoord.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Arcadiadrome.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Arcadiadrome.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen