Klacht Archos: Archos 5.9 titanium klacht

PT1340

Binnen de garantie termijn was de telefoon niet meer op te starten, via de website hestart procedure gedaan wat niet mocht helpen. Telefoon opgestuurd via DPD, na enkele dagen bericht ontvangen, in het Engels?, dat er een aankoopbewijs ontbrak, kopie bankafschrift gestuurd geen reactie op mogen ontvangen. Archos gebeld en zij konden mededelen dat alles was ontvangen en zoals het er naar uitzag er binnen 2 weken een nieuw toestel opgestuurd zou worden. Mail ontvangen van Archos, in het Engels?, dat reparatie buiten garantie valt en ik kan kiezen, of het defecte toestel retour of 25% korting op een nieuw toestel, weer gebeld met Archos weer werd aangegeven dat er een nieuw toestel wordt opgestuurd, 2 tellen later kwam de melding dat dit niet het geval is omdat de accu stuk zou zijn en dit buiten de garantie valt. Advies aan een ieder, koop geen Archos toestellen, opsturen defect toestel is een hindernis op zich, service is slecht Engelstalige mails, valt veel buiten de garantie.

Dat het vervangen van in dit geval de accu onder garantie wordt uitgevoerd.

Wij vinden dat Archos hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Archos?