Klacht Archos: defect Archos Phablet 5.9

Klachtnummer
# 102185
Gebruiker
G.P.H. van Essen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In overleg met en op verzoek van De Consumentenbond dien ik deze klacht in over het volgende:
10.2.15 heb ik bij Libelle een Archos Phablet 5.9 besteld, 13.2.15 deze ontvangen. 14.2.15 mijn Micro SD card erin gedaan en deze verdween binnen 2 seconden in het toestel (bovenin)
Gebeld met Sanoma, klacht neergelegd en Sanoma kon niets voor mij betekenen ik had verkeerde SD kaart (?) erin gedaan. (?)
27.2.15: gebeld met Archos (020-5040510), gesproken met Daniel, probleem uitgelegd, zijn reactie was gelijk dat een SD kaart, nooit mag doorschuiven in. Het werd repareren of ik zou een nieuw toestel krijgen. 2.3.15 toestel verstuurd.10.3.15: mail dat het niet onder de garantie valt, kon een nieuwe kopen met 25% korting, 11.3.15: weer gebeld met Archos, zelfde persoon gesproken, kon helaas niets doen, via de site bezwaarschrift ingediend.
17.3.15: mail Archos: claim afgekeurd, valt buiten garantie reden connector stuk. Logisch de SD card is doorgeschoven wat helemaal niet mag.



Gewenste oplossing

Aangezien het toestel na 1 dag al gebreken vertoonde, de Micro SD kaart verdween binnen 2 seconden in het toestel ( boven in het toestel), vind ik dat dit zeker binnen de garantie valt en vind ik dat ik recht heb op een nieuw toestel, zeker kostenloze reparatie of geld terug. Ik heb nu een toestel dat vanaf de 1e dag gebreken heeft vertoont, alleen als telefoon te gebruiken is en niet uit te breiden is. Gezien het antwoord van Archos / Daniel is er m.i. aangetoond dat het toestel gebreken vertoont en dat dit niet mijn schuld is. Ik voel me behoorlijk bij de neus genomen door zowel Sanoma als Archos. Vind dit zeker geen service van beide partijen!!!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Archos hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Archos?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen