Klacht Archos: Tablet na reparatie nooit bij mij geretourneerd

burdy

Ik heb rond 27 januari 2014, mijn defecte Android tablet, onder RMA naar de firma Archos (Frankrijk) gestuurd. Na reparatie stuurde archos op 13 februari 2014 een pakket met daarin een vervangend exemplaar terug. Dit pakket kwam via DPD parcelservice richting Nederland. Van DPD kreeg ik vervolgens op 22 februari 2014 via e-mail een afhaalbericht dat het pakketje zou zijn afgeleverd bij een bedrijf bij mij in de buurt.
Bij dat bedrijf wist men echter van geen pakketje. Ik heb toen contact opgenomen met DPD. Zij verwezen mij door naar Archos. Archos verwees mij door naar DPD.
Ik heb daarna zeker drie keer gemaild en twee keer gebeld naar de support van Archos. Bij Archos wordt ik echter met een kluitje in het riet gestuurd.
Nieuwwaarde: 263,69 Euro
Product description: ARCHOS 101 G9 8GB

Ik wil of (een deel) van mijn aankoopbedrag terug, of gemakkelijker: gewoon die tablet terug.

Wij vinden dat Archos hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Archos?