Klacht Ardanta: Afkopen polis bij Ardanta wordt geweigerd.

Hans

Bij mij hetzelfde verhaal: ik wil een verzekering bij Ardanta
afkopen, maar dat schijnt onmogelijk te zijn.
Ik vraag mij af of dit juridisch zonder meer kan. Medewerker Jan in elk geval niet verder doorverbinden, dus ik blijf zitten met een onoplosbaar probleem.

Meewerken aan oplossingen, zodat de polis wel kan worden afgekocht.
Het is zo vervelend als dit tot een juridisch gevecht komt...

Ardanta
    Uw klacht is bij ons in behandeling en wij probeerden u telefonisch te bereiken.
    Vriendelijke groet, Ardanta
    Ardanta
    Wij hebben inmiddels contact met u gehad en u heeft uw klacht toegelicht. Volgende week dinsdag nemen wij opnieuw contact met u op. Vriendelijke groet, Ardanta
    Hans
    Ardanta reageert door bij zijn standpunt te blijven, de polis is niet afkoopbaar. Ik heb gegronde reden toegelicht en wacht opnieuw een reactie af. Indien Ardanta bij standpunt blijft onderneem ik juridische stappen.
    Het in de polisvoorwaarden genoemde 'redelijkheid om op te lossen de zaken waarin in de voorwaarden niet is voorzien' lijken niet van toepassing......
    Ardanta
    Bedankt voor het toelichten van uw redenen. Ons standpunt blijft echter dat afkoop niet mogelijk is omdat de redenen die u aandraagt niet aan de orde zijn bij uw polis. Dit hebben wij per mail aan u bevestigd. Wij begrijpen dat het antwoord teleurstellend voor u is. Vriendelijke groet, Ardanta

Ook een klacht indienen over Ardanta?