Klacht Ardanta: Ardanta blijft mij bestoken met mailings betreffende een niet bestaande polis

Oprechteneerlijk

Stalking

Onmiddellijk stoppen met deze oploichtingspraktijken

Ardanta
    Uw klacht is door Ardanta in behandeling genomen. De ontvangst is bevestigd.
    Met vriendelijke groet, Ardanta
    Ardanta
    U hebt van ons correspondentie ontvangen over een polis op uw naam. Dit is een bestaande polis, in het verleden afgesloten door waarschijnlijk uw ouders/verzorgers. Wij vinden het vervelend te lezen dat het u het gevoel van oplichting geeft.

Vandaag hebben wij u, naar aanleiding van uw klacht, een brief gestuurd. In deze brief geven wij uitleg over de polis en over de zorgplicht die wij (vanuit de wet) hebben om u te informeren.

Wij hebben gelijk in onze administratie aangetekend dat u alleen informatie van ons ontvangt met betrekking tot zorgplicht. Eventuele overige correspondentie wordt niet meer naar u gestuurd.

Hebt u nog vragen over de brief of de polis? Neemt u dan gerust contact met ons op.

Vriendelijke groet, Ardanta
    Ardanta
    Wij hebben vandaag een kopie van uw polis en die van u partner op de post gedaan en ook een brief met een uitleg. Hebt u nog vragen, neemt u dan contact met ons op. Vriendelijke groet, Ardanta
    Oprechteneerlijk
    Wij hebben de informatie ontvangen. Wij zijn moeilijk bereikbaar en zullen zelf contact opnemen betreffende onze vragen. Graag vernemen we met welke afdeling.
    Ardanta
    Bedankt voor uw reactie. U kunt bellen met ons algemene nummer of direct contact opnemen met uw klachtbehandelaar. Haar gegevens vindt u in ons privébericht op Klachtenkompas van 14 november. Vriendelijke groet, Ardanta
    Ardanta
    Wij zijn benieuwd of wij de klacht hier op Klachtenkompas kunnen sluiten. Met vragen kunt u uiteraard altijd, ook wanneer het klachtdossier gesloten is, contact met ons opnemen. Vriendelijk groet, Ardanta
    Ardanta
    Vandaag sluiten wij uw klacht. Neemt u zonodig gerust nog contact met ons op.
    Vriendelijke groet, Ardanta

Ook een klacht indienen over Ardanta?