Klacht Ardanta: Ardanta wil mijn uitvaart polissen niet uitkeren

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 630410
Gebruiker
Esa
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Ardanta wil mijn uitvaart polissen niet uit keren.

Gewenste oplossing

Ik wil dat Ardanta mijn polissen per omgaande uitkeert.
Geboden oplossing
Geen oplossing. Daarom vind ik Dela de beste. Ik heb zo'n spijt van mijn verzekering bij Ardanta.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

5 reacties

  1. Auteur
    Ardanta
    Datum
    Onze excuses voor het ongemak dat u ervaart. Vandaag had u telefonisch contact met onze klachtbehandelaar. Dit hebben wij als een prettig gesprek ervaren. De afspraak is gemaakt dat u volgende week bericht ontvangt over uw verzekeringen. Met vriendelijke groet, Ardanta
  2. Auteur
    Esa
    Datum
    Ik ben vorige week gebeld en deze week zou ik teruggebeld worden. Ik ben tot op heden nog niet teruggebeld.
  3. Auteur
    Esa
    Datum
    Ardanta wil de polissen nog steeds niet uitkeren.
  4. Auteur
    Esa
    Datum
    Ardanta blijft weigeren om de polissen uit te betalen. Dat frustreert enorm.
    Welke stappen kan ik ondernemen om ze te dwingen tot uit betalen?
  5. Auteur
    Ardanta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    De uitvaartpolissen die u heeft zijn niet af te kopen. Wij begrijpen dat het u frustreert als uw wens is dat de polissen worden uitgekeerd. Helaas is deze mogelijkheid er dus niet. Wij hebben vandaag nogmaals met u gesproken en uitgelegd wat de vervolgstappen zijn na het sluiten van uw klacht. Vriendelijke groet, Ardanta

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Ardanta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen