Klacht Ardanta: Ardanta wil mijn uitvaart polissen niet uitkeren

Esa

Ardanta wil mijn uitvaart polissen niet uit keren.

Ik wil dat Ardanta mijn polissen per omgaande uitkeert.
Geen oplossing. Daarom vind ik Dela de beste. Ik heb zo'n spijt van mijn verzekering bij Ardanta.

Ardanta
    Onze excuses voor het ongemak dat u ervaart. Vandaag had u telefonisch contact met onze klachtbehandelaar. Dit hebben wij als een prettig gesprek ervaren. De afspraak is gemaakt dat u volgende week bericht ontvangt over uw verzekeringen. Met vriendelijke groet, Ardanta
    Esa
    Ik ben vorige week gebeld en deze week zou ik teruggebeld worden. Ik ben tot op heden nog niet teruggebeld.
    Esa
    Ardanta wil de polissen nog steeds niet uitkeren.
    Esa
    Ardanta blijft weigeren om de polissen uit te betalen. Dat frustreert enorm.
    Welke stappen kan ik ondernemen om ze te dwingen tot uit betalen?
    Ardanta
    De uitvaartpolissen die u heeft zijn niet af te kopen. Wij begrijpen dat het u frustreert als uw wens is dat de polissen worden uitgekeerd. Helaas is deze mogelijkheid er dus niet. Wij hebben vandaag nogmaals met u gesproken en uitgelegd wat de vervolgstappen zijn na het sluiten van uw klacht. Vriendelijke groet, Ardanta

Ook een klacht indienen over Ardanta?