Opgelost door Ardanta: Een zeer misleidende brief ontvangen over een uitvaartverzekering.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 352937
Gebruiker
PaasHaas2019
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ardanta stuurt een misleidende brief met een voorstel voor een uitvaartverzekering. Daarin wordt gesuggereerd dat ik al een contract heb bij Ardanta met een te laag verzekerd bedrag. Het voorstel is uiteraard dat er moet worden bijverzekerd.
Schandalige actie over een zeer gevoelig onderwerp. Misbruik maken van emoties van mensen door in te spelen inspelen op angst en verdriet van mensen is ver beneden alle peil.

De oplossing

Onmiddellijk stoppen met deze laffe campagne, publieke aan geven dat ze spijt hebben van deze actie, openbaar excuses aanbieden en degene die dit heeft verzonnen met foto in de krant plaatsen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Ardanta is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    PaasHaas2019
    Datum
    Vandaag gebeld met Ardanta, keurig opgelost. Blijkt iets te zijn overgenomen uit 1962... stond niet vermeld in de brief. Een andere intro had dit kunnen voorkomen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
PaasHaas2019
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Ardanta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen