Opgelost door Ardanta: Een zeer misleidende brief ontvangen over een uitvaartverzekering.

PaasHaas2019

Ardanta stuurt een misleidende brief met een voorstel voor een uitvaartverzekering. Daarin wordt gesuggereerd dat ik al een contract heb bij Ardanta met een te laag verzekerd bedrag. Het voorstel is uiteraard dat er moet worden bijverzekerd.
Schandalige actie over een zeer gevoelig onderwerp. Misbruik maken van emoties van mensen door in te spelen inspelen op angst en verdriet van mensen is ver beneden alle peil.

Onmiddellijk stoppen met deze laffe campagne, publieke aan geven dat ze spijt hebben van deze actie, openbaar excuses aanbieden en degene die dit heeft verzonnen met foto in de krant plaatsen.

Ardanta is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

PaasHaas2019
    Vandaag gebeld met Ardanta, keurig opgelost. Blijkt iets te zijn overgenomen uit 1962... stond niet vermeld in de brief. Een andere intro had dit kunnen voorkomen.

PaasHaas2019

Ook een klacht indienen over Ardanta?