Opgelost door Ardanta: Geen reactie op verzoek tot aanpassing van gegevens

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 276866
Gebruiker
Laura
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Als enkele keren aangegeven dat mijn gegevens niet correct waren en ze verzocht om ze aan te passen. Tevens heb ik verzocht om mij te berichten dat ze waren aangepast, zodanig dat ik ze kon controleren. Tot op heden geen enkele reactie.

De oplossing

Een schrijven met de juiste gegevens

1 reactie

  1. Auteur
    Ardanta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Maandag hebben wij u gebeld en bespraken uw klacht. Het was een prettig gesprek. Dat deze situatie voor u heel vervelend is, dat begrijpen wij.
    Uw gegevens zijn inmiddels in onze administratie aangepast. U ontvangt als bewijs een polisblad via de post. Ook sturen wij u een attentie voor het ongemak.
    In het gesprek heeft u aangegeven dat hiermee voor u de klacht is afgehandeld.
    Daarom sluiten wij uw klacht. Voor eventuele vragen neemt u contact op met uw klachtbehandelaar.
    Met vriendelijke groet, Ardanta

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Laura
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Ardanta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen