Klacht Ardanta: misleiding

Klachtnummer
# 371267
Gebruiker
R.G. Brons
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag voor de tweede maal een mailing ontvangen van Ardanta, waarin staat dat ik een uitvaartpolis heb bij Ardanta. Die zou ik hebben afgesloten in 1955!
Er wordt een voorstel gedaan om de verzekering aan te passen.
Ik weet van geen uitvaarverzekering af, maar mocht dat wel het geval zijn: een contract afgesloten met een kind is toch nog steeds niet rechtsgeldig?

De oplossing

excuses aanbieden en stoppen met deze onzin

1 reactie

  1. Auteur
    Ardanta
    Datum
    Een uitvaartpolis wordt vaak bij de geboorte door ouders of verzorgers afgesloten voor de kinderen. Door overnames, verhuizingen en het verstrijken van de tijd verliezen verzekeraar en verzekeringnemer elkaar soms uit het oog. Daarom hebben wij u benaderd. Wij hebben u vandaag gebeld over uw klacht om uitleg te geven over de polis. U heeft aangegeven dat u een aanvraagformulier met handtekening wil ontvangen. Wij kijken dit voor u na en nemen dan weer contact met u op. Vriendelijke groet, Ardanta

Ook een klacht indienen over Ardanta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen