Opgelost door Ardanta: Moeilijk

sad Opgelost
Han

Graag niet zo moeilijk doen over een oude polis van m'n net overleden vrouw van meer dan. 50jr oud 419 gulden/190 euro begon bij de 2e Hollandsche Generali enz overgenomen door Ardanta /Asr ik weet t niet meer polis zgn ander nr dan op m'n pils staat 1947.739 en091947739 van GH Pastor Gijzen en ik J Pastor meer dan 50 haar man geweest .
Moeilijk en wat voor een bedrag je bedank er is na overlijden. Al zo n papierwinkel hoogachtend JPastor

Uitbetaling

Ardanta is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Han
Is met de bewijzen in behandeling Ardanta (Asr) Enschede overlijdensakte enz opgestuurd maar nog niets vernomen moeilijk voor een polis van 419.GULDEN komt zgn in orde om dat ik de erfgenaam ben zeggen ze bij uitzondering liefst na 53 jr met m'n vrouw toch moeilijk doen ook nooit van op de hoogte gesteld nooit iets in al die jaren.raar toch? Gr van Han Pastor

Ook een klacht indienen over Ardanta?