volgens Ardanta zou ik akkoord gegaan zijn met een premieverhoging van 25% omdat ik niet gereageerd heb op een brief die op 4 januari j.l. zou hebben ontvangen. Ik heb deze brief niet ontvangen want dan zou ik zeker niet met deze verhoging akkoord zijn gegaan
Gewenste oplossing
2 reacties
Auteur
Ardanta
Datum
Wij hebben telefonisch contact met u gehad en uitleg gegeven over de verhoging. U ontvangt tevens van ons een e-mail met de polisvoorwaarden. Zodra u deze heeft bekeken, vernemen wij graag uw besluit. Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact met ons op. Vriendelijke groeten, Ardanta
Auteur
Ardanta
Datum
Afgelopen woensdag hebben wij gereageerd op uw e-mail. Wij hebben daarin nog een extra uitleg gegeven over de verhoging van de jaarpremie. De waarde van uw verzekering wordt elke 5 jaar verhoogd met 25%. De nieuwe premie wordt gebaseerd op het verhoogde kapitaal, de huidige leeftijd en resterende premieduur. U heeft de keuze of u gebruik wilt maken van deze verhoging. Uw reactie en eventuele vragen kunt u doorgeven aan uw klachtbehandelaar. Vriendelijke groeten, Ardanta
Ook een klacht indienen over Ardanta?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.