Klacht Ardanta: premieverhoging uitvaartverzekering van Euro 96,34 naar Euro 156,78

B. Stakenburg

volgens Ardanta zou ik akkoord gegaan zijn met een premieverhoging van 25%
omdat ik niet gereageerd heb op een brief die op 4 januari j.l. zou hebben ontvangen.
Ik heb deze brief niet ontvangen want dan zou ik zeker niet met deze verhoging akkoord zijn gegaan

Ardanta
    Wij hebben telefonisch contact met u gehad en uitleg gegeven over de verhoging. U ontvangt tevens van ons een e-mail met de polisvoorwaarden. Zodra u deze heeft bekeken, vernemen wij graag uw besluit. Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact met ons op. Vriendelijke groeten, Ardanta
    Ardanta
    Afgelopen woensdag hebben wij gereageerd op uw e-mail. Wij hebben daarin nog een extra uitleg gegeven over de verhoging van de jaarpremie. De waarde van uw verzekering wordt elke 5 jaar verhoogd met 25%. De nieuwe premie wordt gebaseerd op het verhoogde kapitaal, de huidige leeftijd en resterende premieduur. U heeft de keuze of u gebruik wilt maken van deze verhoging. Uw reactie en eventuele vragen kunt u doorgeven aan uw klachtbehandelaar. Vriendelijke groeten, Ardanta

Ook een klacht indienen over Ardanta?