Opgelost door Ardanta: Slechte afhandeling afbetaalde polissen Ardanta keert liever niets uit!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 516104
Gebruiker
CK_one
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onjuiste weergave op afbetaalde polissen.
2 polissen afbetaald uit te keren aan nabestaanden.
Op 1 polis wordt er uitgekeerd staat in omschrijving bij de andere polis (identieke situatie) confisceert Ardanta het bedrag en staat in omschrijving dat het bedrag wordt toegevoegd aan de reeds bestaande prima polis van Ardanta zelf die de crematie volledig dekt.

Overigens heeft de bijschrijving jaren geduurd.
Ardanta keert liever niets uit aan nabestaanden en dringt van alles op!

De oplossing

Correctie op omschrijving polissen. Dient identiek te zijn.
Ardanta eigent zich geld toe wat niet van hun is bovenop een prima polis bij Ardanta zelf!

1 reactie

  1. Auteur
    Ardanta
    Datum
    Onze klachtbehandelaar heeft met u gesproken en uitleg gegeven. U ontvangt een nieuw polisblad van ons. Vriendelijke groet, Ardanta

Uiteindelijke oplossing

Auteur
CK_one
Datum
Uiteindelijke oplossing
Omschrijving afbetaalde polis is gewijzigd
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Ardanta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen