Opgelost door Ardanta: Te weinig uitgekeerd van de levensverzekering

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 522789
Gebruiker
johnnie492
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik heb jullie op 16-02-2021 een mail gestuurd over de levensverzekering van mijn moeder.
Waar ik antwoord op wilde hebben omdat jullie volgens iemand een bedrag zouden uitkeren wat naar mijn idee te weinig was.
Ik heb hier tot nog toe geen antwoord op gekregen.
Ik heb vandaag wel op de rekening gezien dat er was uitbetaald maar niet genoeg om de kosten te dekken.
Ze heeft langer betaald dan ik oud ben, en ik ben 54.
Ik vraag me af hoe dat kan?
En als het klopt dat ze te weinig premie zou hebben betaald waarom lichten jullie je cliënten niet in als ze zijn onderverzekerd.
Want ik lees dat ze tegen een maandpremie van € 11,81 p.m. verzekerd zijn voor € 7000.
https://www.verzekeringenuitvaart.nl/?gclid=EAIaIQobChMIytD7mPDc7gIVmKZ3Ch3vGQoJEAAYAiAAEgJO8fD_BwE
Maar dat is niet uitbetaald.

De oplossing

Ik zou graag willen weten hoe dit kan.
En of hun de resterende kosten van de kosten willen vergoeden want dit is gewoon niet goed gegaan bij Ardanta.

5 reacties

  1. Auteur
    johnnie492
    Datum
    Ik vind het erg onbeschoft dat Ardanta weigert te reageren.
  2. Auteur
    Ardanta
    Datum
    Uw klacht willen wij graag met u bespreken. Helaas lukte het ons niet u te bereiken op het via Klachtenkompas opgegeven telefoonnummer. Daarom hebben wij u per brief en e-mail benaderd om contact met u te krijgen. Wilt u ons het nummer doorgeven waarop u te bereiken bent? Dan nemen wij zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Vriendelijke groet, Ardanta
  3. Auteur
    johnnie492
    Datum
    IK heb de mail beantwoord en het juiste nummer doorgegeven.
    En ik wacht het af.
    Want jullie zeggen binnen 10 werkdagen te reageren.
    Dus dat zal wel goed komen neem ik aan.
  4. Auteur
    Ardanta
    Datum
    Helaas hebben wij u telefonisch niet kunnen bereiken. Daarom hebben wij gisteren per e-mail gereageerd op uw klacht. Vriendelijke groet, Ardanta
  5. Auteur
    johnnie492
    Datum
    eigenlijk niet opgelost maar daar kunnen jullie niks aan doen.
    Mijn moeder heeft gewoon bij de verkeerde maatschappij de verzekering afgesloten. Want Frank Verzekeringen & Hypotheken B.V. is gewoon waardeloos en laat je gewoon onderverzekerd achter zonder de cliënt op de hoogte te brengen dat ze zijn onderverzekerd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
johnnie492
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Ardanta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen