Opgelost door Ardanta: Te weinig uitgekeerd van de levensverzekering

sad Opgelost
johnnie492

Ik heb jullie op 16-02-2021 een mail gestuurd over de levensverzekering van mijn moeder.
Waar ik antwoord op wilde hebben omdat jullie volgens iemand een bedrag zouden uitkeren wat naar mijn idee te weinig was.
Ik heb hier tot nog toe geen antwoord op gekregen.
Ik heb vandaag wel op de rekening gezien dat er was uitbetaald maar niet genoeg om de kosten te dekken.
Ze heeft langer betaald dan ik oud ben, en ik ben 54.
Ik vraag me af hoe dat kan?
En als het klopt dat ze te weinig premie zou hebben betaald waarom lichten jullie je cliënten niet in als ze zijn onderverzekerd.
Want ik lees dat ze tegen een maandpremie van € 11,81 p.m. verzekerd zijn voor € 7000.
Maar dat is niet uitbetaald.

Ik zou graag willen weten hoe dit kan.
En of hun de resterende kosten van de kosten willen vergoeden want dit is gewoon niet goed gegaan bij Ardanta.

johnnie492
    Ik vind het erg onbeschoft dat Ardanta weigert te reageren.
    Ardanta
    Uw klacht willen wij graag met u bespreken. Helaas lukte het ons niet u te bereiken op het via Klachtenkompas opgegeven telefoonnummer. Daarom hebben wij u per brief en e-mail benaderd om contact met u te krijgen. Wilt u ons het nummer doorgeven waarop u te bereiken bent? Dan nemen wij zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Vriendelijke groet, Ardanta
    johnnie492
    IK heb de mail beantwoord en het juiste nummer doorgegeven.
    En ik wacht het af.
    Want jullie zeggen binnen 10 werkdagen te reageren.
    Dus dat zal wel goed komen neem ik aan.
    Ardanta
    Helaas hebben wij u telefonisch niet kunnen bereiken. Daarom hebben wij gisteren per e-mail gereageerd op uw klacht. Vriendelijke groet, Ardanta
    johnnie492
    eigenlijk niet opgelost maar daar kunnen jullie niks aan doen.
    Mijn moeder heeft gewoon bij de verkeerde maatschappij de verzekering afgesloten. Want Frank Verzekeringen & Hypotheken B.V. is gewoon waardeloos en laat je gewoon onderverzekerd achter zonder de cliënt op de hoogte te brengen dat ze zijn onderverzekerd.

johnnie492

Ook een klacht indienen over Ardanta?