Klacht Ardanta: Uitblijven van beloofde uitkering en informatie, stelletje oplichters!

Klachtnummer
# 295880
Gebruiker
Fam. Clement
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Sinds het overlijden van mijn oma op 13-01-2018 ben ik al bezig boven water te krijgen wat er vergoed wordt. Drama bij Ardanta!!! Al sinds afgelopen maandag wordt er beloofd dat ik een mail krijg met alles hierin. Heb al 3x moeten bellen om te vragen waar het blijft. Loze beloftes! Woest ben ik! Afgelopen maandag is er beloofd dat er a.s. Vrijdag betaald wordt. Mag hopen voor Ardanta dat dit ook zo is. Stelletje oplichters! Die mail waar alles in staat, die wil ik voor 12.00 hebben vandaag! Ik zie dat Ardanta al ruim bekend is bij Kassa! Dus dat zal niet moeilijk worden.

De oplossing

Vandaag een mail waar alles in bevestigd wordt én de uitbetaling uiterlijk vrijdag (morgen)!

3 reacties

  1. Auteur
    Fam. Clement
    Datum
    Ik hoor helemaal niets!!!
  2. Auteur
    Ardanta
    Datum
    Uw klacht is bij ons in behandeling. Wij hebben uw voicemail ingesproken.
    Met vriendelijke groet, Ardanta
  3. Auteur
    Ardanta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Samen met Adanta bent u tot een oplossing gekomen. Ardanta betreurt het dat de door u opgedane ervaring bij u tot heftige emoties leidde. Daar bieden wij u nogmaals onze excuses voor aan. De uitkering is geregeld. Binnenkort sluiten wij daarom uw dossier. Met vriendelijke groet, Ardanta

Ook een klacht indienen over Ardanta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen