Klacht Ardanta: Uitblijven van beloofde uitkering en informatie, stelletje oplichters!

Fam. Clement

Sinds het overlijden van mijn oma op 13-01-2018 ben ik al bezig boven water te krijgen wat er vergoed wordt. Drama bij Ardanta!!! Al sinds afgelopen maandag wordt er beloofd dat ik een mail krijg met alles hierin. Heb al 3x moeten bellen om te vragen waar het blijft. Loze beloftes! Woest ben ik! Afgelopen maandag is er beloofd dat er a.s. Vrijdag betaald wordt. Mag hopen voor Ardanta dat dit ook zo is. Stelletje oplichters! Die mail waar alles in staat, die wil ik voor 12.00 hebben vandaag! Ik zie dat Ardanta al ruim bekend is bij Kassa! Dus dat zal niet moeilijk worden.

Vandaag een mail waar alles in bevestigd wordt én de uitbetaling uiterlijk vrijdag (morgen)!

Fam. Clement
    Ik hoor helemaal niets!!!
    Ardanta
    Uw klacht is bij ons in behandeling. Wij hebben uw voicemail ingesproken.
    Met vriendelijke groet, Ardanta
    Ardanta
    Samen met Adanta bent u tot een oplossing gekomen. Ardanta betreurt het dat de door u opgedane ervaring bij u tot heftige emoties leidde. Daar bieden wij u nogmaals onze excuses voor aan. De uitkering is geregeld. Binnenkort sluiten wij daarom uw dossier. Met vriendelijke groet, Ardanta

Ook een klacht indienen over Ardanta?