Opgelost door Ardanta: Zeer stroeve bureaucratische gang van zaken waar niemand iets mee kan!!!!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 507514
Gebruiker
B@rTh0LO
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Graag wil ik een polis uitprinten via een account bij Ardanta welke ik met spoed nodig heb en die ik nog niet heb ontvangen na de overname van Axent. Echter een wachtwoordaanvraag duurt maar liefst 5 werkdagen en ik heb de polis per direct voor mijn dochter nodig voor de aankoop v.e. woning. Vervolgens een klacht ingediend over deze onacceptabele situatie. Leuk om te weten en eens hart te lachen: Een antwoord op deze klacht kan na 10 werkdagen tegemoet worden gezien!!!!!??????

De oplossing

Betere bereikbaarheid, snelle wachtwoordaanvraag, betrokkenheid bij klanten, etc, etc, etc,..... Echter niet meer voor mij, maar voor mijn dochter. Polis wordt overgechreven. Ik ben klaar met het simplistische gepruts van dit bedrijf.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Ardanta is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
B@rTh0LO
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ardanta heeft zeer snel met excuses gereageerd op mijn klacht en alles is zeer snel naar grote tevredenheid opgelost. Alle betreffende benodigde stukken zijn per direct opgestuurd en ontvangen. Geweldig!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Ardanta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen