Klacht Ardea auto: Brandstofpomp vervangen

A. Pouwels

De klacht Mijn drie jaar oude Ford Fiësta stopte er in november ineens mee. ANWB erbij geweest en auto is uiteindelijk naar Ford Garage Noordwijk gesleept. Na twee dagen onderzoek bleek de brandstofpomp het begeven te hebben. Volgens de garage was dit nog gebeurd bij zo'n nieuwe auto. De rekening heb ik betaald en vervolgens heb ik een brief bezwaar aangetekend tegen de reparatie. Ik heb aangegeven dat ik een deugdelijk product verwacht en als ik dat niet krijg de garage eraan gehouden is het product kosteloos te vervangen of te repareren. Bij de kosten heb ik ook aangegeven dat ik het noodgedwongen lidmaatschap van de ANWB vergoed wil hebben. Ik ging ervan uit dat ik recht had op Ford Service, maar dat bleek niet het geval te zijn. Klacht aan Ardea Hoofddorp en Noordwijk via de mail gestuurd, maar nooit antwoord gekregen, zelfs geen ontvangstbevestiging! De oplossing De kosten vergoed krijgen van de reparatie en het lidmaatschap van de ANWB.

Beste heer/mevrouw Pouwels, Wij hebben deze klacht in goede orde ontvangen en zullen deze intern voorleggen. Uw contactgegevens zijn bij ons bekend in het systeem en wij zullen telefonisch contact met u opnemen.

Ardea belooft te reageren, maar doet vervolgens helemaal NIETS. SCHANDE!!!!! We zijn nu twee weken later en dit bedrijf heeft nog steeds niet gereageerd.

Ardea auto
    Beste heer Pouwels,

Wij hebben uw klacht intern besproken en de aftersales manager, dhr. van der Togt, van de vestiging heeft de contactpogingen verricht.
    A. Pouwels
    Merkwaardig dat ik na al die weken de heer Van der Togt nog geen enkele maal aan de lijn gehad heb......

Ook een klacht indienen over Ardea auto?