Klacht Ardea auto: geen reactie op terugbel verzoek

Klachtnummer
# 417006
Gebruiker
bellus580
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb in de garantie tijd een defecte led verlichting waardoor de hele koplampunit vervangen dient te worden de vestiging van Haarlem zegt dat dit niet onder garantie valt Ik probeer nu al meer dan een week contact op te nemen met de verkoper van deze auto bij vestiging Amsterdam maar na het doorverbinden wordt er niet opgenomen ook al 4 keer een terugbel verzoek ingediend maar geen reactie

De oplossing

te woord gestaan worden en tot een oplossing komen

1 reactie

  1. Auteur
    Ardea auto
    Datum
    Goedemiddag,

    Allereerst excuses voor het ongemak. Wij zullen uw contactgegevens naar de vestiging Amsterdam doorsturen met het dringende verzoek direct contact met u op te nemen.

Ook een klacht indienen over Ardea auto?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen