Klacht Ardea auto: Na stukmaken remleiding wordt niets gezegd, wel betalen en de weg opgestuurd

Dibbes

Telefonisch afspraak gemaakt voor reparatie defect remlicht. Gewezen op "al de remlichten doen het niet meer" geschatte prijs ging toen van 30 euro naar ongeveer 80 euro.

Bij aankomst bleek computer systeem bij Ardea Auto's Amsterdam Zuid Oost het niet te doen. Ik moest handgeschreven briefje ondertekenen waar mijn remlicht reparatie verzoek was opgeschreven door medewerker.

Na twee uur was mijn auto klaar. Ik werd verzocht 200 euro af te rekenen. Bij navraag bleek het probleem een kapotte zekering. (dat is al onbegrijpelijk)

Bij wegrijden bleken mijn remmen het niet te doen. Ik ben drie keer meegenomen naar de werkplaats waar meerdere monteurs om mij heen van alles gingen verklaren. Belangrijk punt was "ik heb gezegd dat meneer niet meer kon rijden.
Lang verhaal kort; er bleek verwarring en monteur heeft remsysteem gecontroleerd en mijn remleiding stuk gemaakt. Er was geen enkele toenadering of excuus. Er werd aangeboden het probleem te onderzoeken voor een x bedrag.

200 euro betaald
Zonder remmen mn auto ingestuurd zonder te informeren
Bij vullen remvloeistof liep het er meteen uit - plek en oorzaak lek duidelijk
Remlichten werkten ook niet en zekering was nog steeds/ weer stuk
Remlicht probleem is door andere garage opgelost voor 10 euro

Geld terug en belofte nooit iemand zonder remmen weg te laten rijden zonder die persoon te informeren. Eigenlijk zou ik een schadevergoeding voor wegslepen en twee dagen ellende op zijn plek vinden

Ardea auto
    Beste, wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en bespreken dit met de vestigingsdirectie. Wij zullen nader contact met u opnemen.

Ook een klacht indienen over Ardea auto?