Klacht Ardenne Residences: Misleiding via telefoon van oudere mensen. Brutale benadering.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 182766
Gebruiker
Gelevert
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ze benaderen mijn schoonmoeder via de telefoon. Zenden daarna een factuur met overigens verkeerde naam. Daarna nog een factuur met €17,50 aan administratiekosten en dreiging incasso en dat terwijl er nooit een mail of brief is gestuurd.

De oplossing

Ophouden met rekeningen sturen

2 reacties

  1. Auteur
    Ardenne Residences
    Datum
    Geachte Rik Gelevert

    CashBack Shopping is een onderdeel van IMC Online bv.
    Vervelend om te lezen dat u een probleem heeft wat kennelijk niet opgelost wordt.

    Het volgende wil ik u vragen stuur mij het Factuurnr en het debiteurennr. toe dan neem ik persoonlijk u zaak zsm in behandeling en kom daar dan op korte termijn bij u op terug. Vermeld in het kort nog even waar uw klacht betrekking op heeft en waarom.

    Met vriendelijke groet
    Robert
    IMC Online bv
  2. Auteur
    Gelevert
    Datum
    Heb uiteindelijk een brief gestuurd met daarin een bericht dat als je telefonisch wordt benaderd er een schriftelijke handtekening moet zijn wil het abbonnement rechtsgeldig zijn. Daarna niets meer gehoord en geen facturen meer ontvangen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gelevert
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry