Wij vinden dat Arebo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Arebo: Bedrijf voert reparatie niet uit en lijkt product niet terug te willen geven.
Details
Klacht
Heb een Harman Kardon cd speler gebracht bij reparatieservice witgoed en audio bedrijf. Op 9 juni. Er wordt aangegeven, dat er eerst wordt gebeld over hoeveel reparatie zal gaan kosten. Ten eerste 25 euro betalen voor ondezoekskosten. Na 3 weken nog niets gehoord en gebeld. Ik zou volgende dag terug worden gebeld. Niet gebeurd. Weer gebeld. Monteur zou terugbellen. Niet gebeurd. Week later zelf weer contact opgenomen en aangegeven dat ik cd speler terug wil. Zou volgende dag worden teruggebeld door monteur. Weer niet gebeurd. Vandaag (ruim maand later) zelf dus weer gebeld. De buurman zou kabel telefoon hebben doorgeknipt, ikonden niet bellen. Maar wel toen ik belde telefoon kunnen opnemen. Gaat dan door een andere lijn blijkbaar. Harman Kardon zou onderdeel leveren maar duurde wat lang.KUnt u bedrijf opdracht geven mijn cd speler terug te geven? Ik heb reparatiebon bewaard.
Telefoonnummer bedrijf: 030-2440338
Gewenste oplossing
U belt met het bedrijf en vraagt naar verklaring gang van zaken en ik krijg mijn 25 euro betaalde onderzoekskosten terug inclusief mijn cd speler.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.