Klacht Arenda: Onenigheid met arenda

tamara

Ik heb ergens anders op mijn 18e een keer een lening afgesloten Voor €3000 toen werd ik door agenda gebeld om het over te sluiten want dat was zo veel goedkoper alleen zeiden ze er niet bij dat er dan al gelijk €1000 bijkwam voor verzekeringen.
Dat was ook de eerste vergissing
Toen ben ik op een gegeven moment maar baan kwijtgeraakt en kon ik geen €90 meer per maand betalen en werd er dus lastenverlichting ingevoerd.
Toen kwam er iemand bij mij thuis voor mijn afschriften kijken Ik had net daarvoor mijn hond naar 13 en een half jaar moeten in laten slapen en dat was echt heel naar de dierenarts was geweest de dierenambulance was geweest en de hond is gecremeerd dus dat was een hele hoop geld wat ik inderdaad eigenlijk niet had maar wat ik nog moest uitgeven
Toen deze meneer van agenda dat zag op mijn afschriften zei hij dat ik maar niet zo moet zeuren dat ik het niet kon betalen anders had ik de hond ook wel een klap met een honkbalknuppel gegeven en een in de bruine bak gegooid
Nou dat schoot mij zo verkeerd op dat moment dat ik die man zo mijn huis uit hebt gelopen en nooit meer iemand van arenda mijn bankafschriften heb laten zien wat op zich niet zo gek is na wat er gebeurd is
Omdat ik me dingen niet wilde geven hebben ze het toch al veranderd weer naar €90 terwijl ik de hele tijd zei ik wil het best naar €60 verhogen en dan maar papieren van de kwijtscheldingen van de belastingen enzo opsturen en mijn loonstrookje
Eerst schrijven ze dan maandenlang gewoon de hele tijd €90 over die ik weer terug boek en heb ik al 100 keer gevraagd of alsjeblieft gewoon die €60 kunnen doen wordt er de hele tijd gezegd Nee dat kan niet zonder die bankafschriften.
Maar nu net wordt mij aan de telefoon verteld dat dat dus wel gewoon kon verhogen maar dat ze dat niet hebben gedaan en toen zelf Hebben vrouwen naar €90 en nu kan het niet meer verlaagd worden want dan hebben ze die bankafschriften nodig dus mensen Wees gewaarschuwd blijf alsjeblieft uit de buurt van agenda want dat zijn echt de grootste oplichters op de hele wereld
Ze hebben mij in tweeënhalf jaar zo gek gemaakt met al die brieven e-mailtje is 100 keer bellen in de week dat ik zelfs vorige keer zo uit mijn dak ben gegaan en heb gezegd tegen een van de mensen bij arenda mevrouw Van der Laan als jij nou even langs komt zal ik zorgen dat mijn bak leeg is . Dus als er iemand een idee heeft hoe dit opgelost zou kunnen worden
Met vriendelijke groet Tamara de Roo

Dat ik gewoon 60 euro kan betalen

Wij vinden dat Arenda hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Arenda?