Klacht Arenda: Wijziging termijnbedrag van leningovereenkomst

D Keyzer

Wij zijn het niet eens over de maandelijkse verhoging die arenda met ingang van 26-07-2013 zal wijzigen.(contractnummer 325880).
Het gaat om een totaal krediet bedrag van 4.723,00 euro die in 29-02-2008 is afgesloten.
Dit betreft een doorlopend krediet waarvoor we nu 75,00 euro in de maand betalen en dit willen ze dan verhogen naar 94,46 euro in de maand zijnde 2% van ons totaal krediet bedrag van 4.723,00.
Op dit moment hoeven wij nog maar 1.500,00 euro af te lossen.
En op dit bedrag vind ik de 94,46 behoorlijk fors aan gezien dat wij nooit over al die jaren geld hebben opgenomen.
Ik heb op 24-09-2009 een brief ontvangen dit i.v.m. een samenwerkingsverband diehun zijn aangegaan met consumer finance service daar in staat dat deze wijziging geen gevolgen heeft.
Ze zeggen juridisch gezien verandert de overeenkomst niet en blijft deze onverminderd van kracht.
We dienen alleen rekening te houden met gewijzigde contact gegevens.

We willen gewoon 75,00 euro blijven betalen

Wij vinden dat Arenda hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Arenda?