Klacht Arestohome.nl/: regenboogpuzzel nog steeds niet ontvangen (besteld 5/5/2020)

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 464247
Gebruiker
13Regenboogpuzzel13
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 5/5/2020 een regenboogpuzzel besteld en nog steeds niet ontvangen...
Corono zal zeker alles vertraagd hebben maar als ik deze link gebruik is 'de winkel niet beschikbaar'
https://arestohome.nl/pages/tracking-genie.

'k stuur vandaag een 3e keer een mail, hopelijk krijg ik niet opnieuw dezelfde gestandariseerde mail ivm corona...



De oplossing

nakijken waar hij blijft
en geen 3e maal een gestandariseerde mail sturen ivm corona...

3 reacties

  1. Auteur
    13Regenboogpuzzel13
    Datum
    Op 15/7 een klacht ingediend en tot op heden 22/7 nog geen enkele reactie ontvangen!!!
    Eigenlijk toch wel een schande.... winkel is niet te bereiken... een klacht wordt niet behandeld...
    Graag asap reactie!!
  2. Auteur
    13Regenboogpuzzel13
    Datum
    reactie aub!!! Dit is echt schandalig... totaal niet reageren!!!
  3. Auteur
    13Regenboogpuzzel13
    Datum
    Dringend!!!!

    Regenboogpuzzel opsturen
    of Geld terugstorten!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
13Regenboogpuzzel13
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Arestohome.nl/?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen