Klacht Argenta: Bereidstellingskosten

Klachtnummer
# 5969
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij krijgen 600 bereidstellingskosten voor de kiezen omdat onze offerte 2 maanden is blijven liggen. Dit is niet onze fout geweest, Argenta heeft dit zelf laten liggen en continu nieuwe stukken opgevraagd (had ook in 1x gekund, bv: kopie paspoort was niet juist ingecand, komen ze achter na 2 weken en 3x andere vragen te stellen...). Wij snappen dus ook niet dat we deze kosten voor onze rekening krijgen.

De oplossing

Kosten eraf.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Argenta hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Argenta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen