Klacht Argenta: De bank heeft de hypotheeknemer misleid.

Steef#1988

Hypotheek aangevraagd. Stukken aangeleverd, waaronder een intentieverklaring van de werkgever. Vrijdag 11 november jl kreeg onze hypotheekadviseur het bericht dat de hypotheek zo goed als rond was, er moest alleen nog een 2e controle plaats vinden.
4 werkwerkdagen voor de sleuteloverdracht van het appartement en ruim 3 weken na de intentieverklaring te hebben ontvangen, gaat de bank niet akkoord met de intentieverklaring van de werkgever en wil de hypotheek alleen verstrekken als het dienstverband van de hypotheeknemer vast is. De werkgever verstrekt deze, maar de bank trekt zich terug omdat ze het niet vertrouwt, maar gaat de betrouwbaarheid verder niet na. Wij vinden dit geen manier van doen. Schandelijk zelfs. Zij hadden, toen zij de intentieverklaring hadden ontvangen aan moeten geven dat ze daar niet mee akkoord gingen en niet pas weken later. Want in de tussentijd hebben ze nog wel om aanvullende stukken gevraagd.

Wij willen exact weten waarom de bank steeds zo moeilijk deed en waarom zij pas op het laatste moment zich terug getrokken hebben.

Wij vinden dat Argenta hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Argenta?