Klacht Argenta: Vijf telefoongesprekken, 6 nieuwe wachtwoorden, en nog kan ik niet bij mijn rekening!

Klachtnummer
# 304124
Gebruiker
P. Verbeet
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik wil mijn belastingaangifte controleren en blijk niet bij mijn rekening te kunnen komen. Vorige week donderdag gebeld, bleek mijn account geblokkeerd, reden onbekend, werd gedeblokkeerd. Nieuw password aangevraagd, werkt niet, dus gistermiddag weer gebeld, bleek weer rekening geblokkeerd. Moest weer nieuw paswoord verzinnen, activatiecode aanvragen en na ingeven weer een foutcode. Weer gebeld, weer rekening gedeblokkeerd, weer opnieuw wachtwoord verzonnen etc. Gisteren in totaal drie keer.
Vanmiddag weer nieuwe poging, weer niet gelukt. De telefoniste zal met me meekijken zegt ze, kakelt er doorheen waardoor paswoorden niet identiek zijn, maar na diverse malen opnieuw beginnen krijg ik dan toch de mededeling dat mijn paswoord gereset is.
Dus, nog begeleiding van de medewerker van Argenta, met mijn gebruikersnaam en geresette paswoord ingelogd.
In rood: “De ingevoerde gegevens zijn niet correct!”
En dat kan men niet oplossen zegt men. Ik zal morgen worden teruggebeld. Ik heb de afspraak met mijn pensioen adviseur al eerder verzet, moet die van morgen dus afzeggen.

Ik wil verdomme bij mijn geld kunnen! De eerste 3 keren dat ik belde ben ik netjes gebleven, en wilde ik nog geloven dat ik ergens een fout heb gemaakt. Gistermiddag bij het 4de telefoongesprek heb ik mijn frustratie duidelijk gemaakt, en gezegd dat ik het de medewerker niet persoonlijk kwalijk nam.
Maar bij dit vijfde gesprek van een uur ben ik echt heel nijdig geworden.

Eerst wordt je gevraagd of je paswoord wel aan de vereisten voldoet (terwijl de checks onder het paswoord allemaal groen worden als dat het geval is, maar dat zegt de telefoniste niet te weten). En vervolgens ligt het aan alles behalve aan hen, paswoorden die niet zouden overeenkomen (foutcode 2400, 2300 etc) terwijl je daar een rode mededeling over krijgt.
En foutcode 0 kreeg ik ook, maar dat kan niet, want die staat niet in de lijst.

En dan die telefoniste die aanraadt om als wachtwoord de naam van mijn lievelingsdier te nemen met een cijfer erachter. Die achterlijkheid verwacht je toch niet van een bankmedewerker?
Maar eerst moet ik nog aan mijn pensioengeld zien te komen. Misschien moet ik dat maar per trein bij de directeur in Breda gaan halen!
De geboden excuses voor het ongemak accepteer ik niet! Ik ben uren kwijt, mijn bloeddruk is giga hoog en ik kan nog niet bij mijn geld.

De oplossing

Ik wil bij mijn eigen geld kunnen, zonder uren aan de telefoon te moeten hangen, vijf maal paswoorden te moeten verzinnen, zonder dat ik dan bij mijn rekening kan.
Zorg voor een werkend systeem, die niet om de haverklap mijn rekening blokkeert!

Helpdeskmedewerkers die kunnen helpen ipv zeggen dat de geven foutcode niet bestaat.
Een of twee keer bellen en fouten zijn acceptabel. Maar na vijf keer nog niet bij je rekening kunnen is ONACCEPTABEL!
De geboden excuses voor het ongemak accepteer ik niet!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Argenta hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Argenta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen