Klacht Argeweb: Geen goed service en slechte communicatie.

Tozzoo

Ik heb mijn abonnement op stop laten zetten. Ik kreeg een mail dat het op stop werd gezet en de openstaande bedragen kwijtgescholden zijn. Nu word er maandelijks een bedrag van mijn rekening afgeschreven, terwijl ik ze meerdere malen daarover heb gemaild.
Ben er nu echt klaar mee.

Ik wil dat de andere klanten niet in zo een fout belanden, aangezien Argeweb zijn beloftes niet na komt.

Argeweb

Beste mevrouw Yilmaz,

Bedankt voor het insturen van uw klacht.

Als hosting provider hebben wij altijd te maken met zaken zoals klantbeleving en het bieden van service, maar ook met het opvangen en oplossen van storingen. Wij weten als geen ander dat klantbeleving niet af te meten is aan de hand van hoe wij vinden hoe iets is opgepakt en opgelost. Iedere klant en iedere situatie is uniek. Dit geeft daarom ruimte voor interpretatie en een verschil in beleving. Ons doel is te allen tijde ervoor zorgen dat onze klanten de beste klantbeleving bij Argeweb ervaren. Ik betreur het feit dat dit bij jou niet is gelukt.

Zoals wij op 8 juli per e-mail hebben aangegeven hebben wij je Office365 account uit coulance per direct opgezegd. De factuur van 7 juli is gecrediteerd en de creditnota hebben wij op 9 juli verstuurd. Er zijn na deze datum geen nieuwe facturen meer verstuurd en de factuur is verrekend met de creditnota.

Ons doel is om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Het spijt mij oprecht dat dit in dit geval niet gelukt is. Ik wil u bevestigen dat alle diensten opgezegd zijn.

Er volgen geen facturen meer.

U mag van Argeweb verwachten dat wij er alles aan doen om u een goede klantervaring en dienstgebruik te verlenen. Helaas is het niet mogelijk om een garantie te geven dat dit altijd 100% vlekkeloos zal kunnen verlopen. Hier streven wij uiteraard wel naar.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Kwaliteitsafdeling

Ook een klacht indienen over Argeweb?