Klacht Argos: Eenzijdige opzegging tegen wil in.

Klachtnummer
# 628909
Gebruiker
Metfatsoen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn klanten account en lessen zijn eenzijdig opgezegd. Dus zonder overleg of toestemming van mij.
Nadat ik op geheel vriendelijke manier melding gaf dat ik het vervelend vond dat mijn les geannuleerd werd en dat dit niet de eerste keer is, werd per direct mijn andere openstaande lessen geannuleerd en mijn account gedeactiveerd.

Gewenste oplossing

Dat klanten op een normale fatsoenlijke manier behandeld worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Argos hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Argos?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen