Klacht Argus Autoverhuur: Auto huren via Argus Carhire

Gerrit van Vegchel

Argus Carhire garandeert een goede prijs-kwaliteit verhouding bij huren van een auto in het buitenland. Ik heb via Argus Carhire een auto gehuurd op vliegveld Lissabon voor ruim twee weken. Via de creditcard aanbetaald. Rond 9.00 uur zouden we de auto af kunnen halen op het vliegveld en dat was ook bekend bij de verhuurder. Argus Carhire had de auto verhuur weggezet bij het bedrijf Guerin. Die zit met een kantoor op de internationale luchthaven Lissabon.Ondanks reservering en aanbetaling hebben we op het vliegveld tot 12 uur moeten wachten op de huurauto. Ik heb daarover geklaagd bij Argus Carhire omdat ik via hen de auto had gehuurd. Zij hebben me afgescheept met de mededeling dat zij er ook niets aan kunnen doen dat Guerin zo traag werkt. Ik kreeg het volgende antwoord van Cartrawler (de partij die blijkbaar achter Argus Carhire zit): Sorry, summer vacation is very busy season and it is hard to predict how long the queue is going to be. Echt onzin!

Schadevergoeding en in het vervolg melden hoelang het duurt voordat je de auto krijgt. In dit geval was alles al via internet ingevuld en geregeld. Ik had om 11.00 uur een afspraak in Lissabon met de verhuurder van een appartement. Onacceptabel dat we 3 uur moeten wachten op een huurauto die ruim van te voren is besteld en waarvan de organisatie weet dat deze om 9.00 uur wordt afgehaald

Wij vinden dat Argus Autoverhuur hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Argus Autoverhuur?