Klacht Argus Autoverhuur: twee maal een allrisk verzekering moeten betalen op dezelde auto

Klachtnummer
# 389127
Gebruiker
argus#opgelicht19
Datum
0 reacties

Details

Klacht

via Argus 2 auto's gehuurd met Allrisk verzekering. Zij hebben het in Spanje uitbesteed aan Gold Car.
Daar moesten we tekenen bij ontvangst auto en er werd een bedrag op creditcard gereserveerd. Dit zou terug geboekt worden na inlevering van de auto. Helaas is slechts een klein deel teruggeboekt. Argus zegt dat wij ter plaatse nogmaals een allrisk hebben betaald bij Goldcar. Hoe kan een auto 2 maal allrisk verzekerd worden. Ik heb bij reviews gelezen dat dit helaas vaker gebeurt. Wanneer je bewust al in Nederland de huur van je auto regelt om problemen te voorkomen is het een vreemde gewaarwording dat deze bedrijven meewerken aan oplichterij in in het buitenland!

Gewenste oplossing

Geld terug vragen bij Goldcar

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Argus Autoverhuur hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Argus Autoverhuur?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen