Klacht Arika kozijnen: Arika levert geen service en verschuilt zich achter voorwaarden die niet kloppen met onze klacht.

Klachtnummer
# 535506
Gebruiker
Fam. de Boon
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Arika neemt onze klacht m.b.t. een niet goed sluitende deur niet serieus en verschuilt zich achter verlopen garantievoorwaarden die niet kloppen met de gestelde voorwaarden op papier. Ze nemen geen verantwoordelijkheid voor de slechte kwaliteit van de geleverde achterdeur.

Gewenste oplossing

Kostenloos een nieuwe achterdeur installeren of een financiële tegemoetkoming zodat we onze klacht door een proffessioneel bedrijf kunnen laten repareren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Arika kozijnen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Arika kozijnen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen